12 Temmuz 2008 Cumartesi

Kemal Alacayir Ellerini Cekip Benden (BAGLAMA SHOW)


Kemal Alacayir ellerini cekip benden (BAGLAMA SHOW) ibo show ibrahim tatlises http://www.baglamacilar.net Orhan Gencebay, Hasan Genc, ismet Topcu, Kemal Alacayir, ismail Tuncbilek, Muharrem Ertas, Neset Ertas, Ali Ekber cicek, Musa Eroglu, Arif Sag, Erol Parlak, Erdal Erzincan, Mehmet Erenler, ismail Altunsaray, Motor Ali Yilmaz, Ali Uzun, Fikret Ozden, cetin Akdeniz, Yavuz Top, Ugur isilak, Ozlem Ozdil, Mustafa Beder… Videolari, ses kayitlari, hayat hikâyeleri bulabilirsiniz. Nota arsivi, baglama ve diger enstrumanlar hakkinda bilgiler edinebilirsiniz. Sizlerden gelen paylasimlarimiza kolayca ulasabileceginiz tek adres http://www.baglamacilar.net Saz, Baglama, Video ve Ses Kayitlari, Nota, Enstruman Bilgileri Paylasim Platformu Felekman felekman20 felekman007 iyi seyirler dilerim. felekman Ellerini cekip Benden Yarim Bugun Gider Oldu Hem Sever Hem Sevilirdi Bu Ayrilik Neden Oldu Yar Askiyla Yana Yana Ayri Dustum Ellere Ben Ama Senden Ayri Gezen Yurek Degil Beden Oldu Yandi Yurek Kebap Oldu Gul Bahcemde Hazan Oldu Ben Ki Senden Ayrilmazdim Bu Ayrilik Neden Oldu Yar Askiyla Yana Yana Ayri Dustum Ellere Ben Ama Senden Ayri Gezen Yurek Degil Beden Oldu
kemal, alacayir, alacayir, ellerini, cekip, benden, cekip, yarim, bugun, gider, oldu, baglama, saz, baglama, show, resital, super

Hiç yorum yok: