12 Temmuz 2008 Cumartesi

Ahmet Kaya Korkarim video izle


Album: Dosta Dusmana Karsi KORKARiM andquot;Genclimi kimse bilmez Sakallarimdan cocuk kokusu AÄŸzimdan ay isiÄŸi fiskirir benim Ceketimi yaÄŸmurlara astiÄŸimdan beri Tehlikeli siir okur Dunyaya satasirim ben.andquot; Guzum baharlara Yuzum yaÄŸmurlara Huznum daÄŸlara kus Gozum sabahlara Omrum topraklara Huznum daÄŸlara kus Geceden karanlik sebebim Geceden multeci kederim Korkarim donmez yureÄŸim Korkarim guzelim korkarim Beni soracaklar Beni bulacaklar Beni yoracaklar yar Beni tutacaklar Beni yakacaklar Bana kiyacaklar yar Sorulur karanlik sebebim Vurulur multeci kederim Korkarim donmez yureÄŸim Korkarim guzelim korkarim. Soz: Gulten Kaya HayaloÄŸlu Muzik: Ahmet Kaya
Ahmet, Kaya, Kurtce, kurdistan, kurde, kurt, gerilla, diyarbakirAhmet, Aslan, Ezginin, GunluguTKP, Turkiye, komunist, partisi, sosyalist, sosyalizm, komunizm, communisme, tkp, turkiye

Hiç yorum yok: