12 Temmuz 2008 Cumartesi

Ahmet Kaya Kendine iyi Bak video izle


Album: Sevgi Duvari KENDiNE iYi BAK Yan yana gecen geceler unutulup gider mi Acilar birden biter mi Bir bebek ozleminde seni aramak var ya Bu hep boyle boyle gider mi. Suya hasret collerde beyaz guller biter mi Dikenleri goğu deler mi Bir menekşe kokusunda seni aramak var ya Bu hep boyle boyle gider mi. Kendine iyi bak beni duşunme Su akar yatağini bulur Kendine iyi bak beni duşunme Su akar yatağini bulur. icimdeki firtina, kor kurşunla diner mi Kavgalar kansiz biter mi Bir mavzer ciğliğinda seni aramak var ya Bu hep boyle boyle gider mi Şu kahpe dunya seni bana duşman eder mi Dostluklar birden biter mi Bir kardeş selaminda seni aramak var ya Bu hep boyle boyle gider mi Kendine iyi bak beni duşunme Su akar yatağini bulur Kendine iyi bak beni duşunme Su akar yatağini bulur. Soz: Ali Çinar Muzik: Ahmet Kaya
Ahmet, Kaya, Kurtce, kurdistan, kurde, kurt, gerilla, diyarbakirAhmet, Aslan, Ezginin, GunluguTKP, Turkiye, komunist, partisi, sosyalist, sosyalizm, komunizm, communisme, tkp, turkiye

Hiç yorum yok: